Spoed-ontmoet se voet – Felicia Snyman

Felicia Blog 12

Mens moet altyd op die uitkyk wees vir ’n goeie storie om in ’n Romanza te gebruik. Of so het ek myself probeer motiveer nadat ek onlangs as enkellopende burger met ’n slap riem gevang is en ’n speed dating-sessie bygewoon het. Ek is ’n swakkeling vir kos en goeie wyn. My drievoudige vriendinne het my genader met die voorstel om ’n wynproe-aand by te woon wat toevallig ook dien as ’n aand waar enkellopendes mekaar ontmoet. Hulle het my natuurlik ingekatrol met die verversings. Rookie error, ek weet.

In teorie is dit ’n uitstekende idee: veilig, georganiseerd en gemaklik. In praktyk is dit ’n ander balspel. In ’n neutedop werk die aand as volg – vrouens sit in ’n ry aan die eenkant van die tafel, terwyl die mans aan die anderkant van die tafel sit. Elke sewe minute roteer die mans en die dames bly sit waar hulle is. Tussenin word kos en wyn (ook op aanvraag) per gang bedien. Aan die einde van die aand kan jy selfnommers uitruil om weer met die persoon kontak te maak, of jy kan dit neerskryf en die organiseerder kan die inligting deurgee.

Ons (ek, sussie en vriendinne) was ses van die elf vrouens wat geleentheid bygewoon het. Nodeloos om te stel dat ons die meerderheid was. Wat kan ons sê, sulke aande trotseer jy beslis nie sonder ’n weermag nie.

Die spanning was tasbaar en ons het grootoog gekyk na elke persoon wat hulle sitplekke inneem. ’n Paar veelseggende stil kyke het tussen ons beweeg. Op die oog af was daar slegs een aantreklike ridder. Die res kan meer omskryf word as rowwe diamante. Tyd sou leer dat ’n paar van die diamante interessante persoonlikhede het en goeie vriende sal maak. Maar, werklik. Ons het genoeg vriende. Ons, meisies, is ’n klomp unieke wesens en ons eerste fokus is beslis nie om na een geleentheid met ’n ring aan ons vinger weg te stap nie. Daarom het ons die gesindheid ingeneem om oopkop te bly.

Laat ek dit net nou stel, sewe minute kan die kortste of langste sewe minute van jou lewe wees. Sewe minute vlieg verby wanneer jy opgekrul op die bank sit met ’n goeie boek waarmee jy deur die wolke sweef. MAAR, sewe minute kan verby sloer wanneer die bleeksiel voor jou sy hart uitstort oor die tragiese verhaal waarin hy homself bevind. Mens kan ook net so lank na die eentonige bestaan van ’n persoon wat slegte keuse maak, luister. Dit is dan wanneer jy met ’n spoed die kelner nader wink om die glas, wat jy nou net uit die goedheid van jou hart met die slagoffer langs jou gedeel het, so vol as moontlik maak. Hoe meer die nektar vloei hoe harder praat almal om die tafel. Die voordeel daaragter is dat mens nie meer nodig het om met die nuwe persoon te probeer geselsies aanknoop nie, jy val net by die gesprek langsaan in en dit volg vanself.

Die ander algemene verskynsels is die teenwoordigheid van daardie spesifieke tipe individue. Elke braai, troue en groot kuier sal hierdie individue laat skitter in hulle (ongelukkig) teenwoordigheid. Die arrogante esel – daardie ou wat dink hy kan sê en doen net wat hy wil en elke vrou is bloot op hierdie aarde geplaas om sy lewe te verryk. Die kroegvlieg. Die bejaarde. En die snotsnuiter.

Al hierdie spoggerige kandidate het die gesprekke tussen my en die vrou langs my aansienlik interessanter gemaak. Ons het onsself heerlik uitgelaat oor die gebrek aan potensiaal daarbuite (aan albei kante natuurlik).

Na ’n lang, prettige en eienaardige aand, het ons huiswaarts gekeer. Ek is seker die enigste vrou wat speed dating  gaan bywoon en wegstap ’n vriendin ryker.

Ten minste het ek met iemand se nommer weggestap.

Felicia Snyman se boeke nou beskikbaar by LAPA Uitgewers: http://bit.ly/2ol8yml

One thought on “Spoed-ontmoet se voet – Felicia Snyman

  1. Bernat Kruger says:

    Jislaaik het ek nou lekker gelag! Vir die eerste keer is ek moer bly ek het myself nog nie deur die marteling van ‘n speed date gesit nie. (Wonder net watter een van die gruwel ‘stereotypes’ ek sal wees – probably die $%@&*! ‘bejaarde’ gemeng met ‘n goeie dosis ‘snotsnuiter’…)

Leave a Reply

