Inspirasie: Mense, plekke en langpad ry – Trudy Reinhardt

Liefde is soos  in …

Romantiese fiksie waar twee mense werklik omgee en in mekaar belangstel.

Ek’s niks as dit nie was vir…

Skryf nie. Ek voel ietwat nutteloos en rigtingloos as ek nie met ’n boek of kortverhaal besig is nie.

As ek verveeld is …

Teken ek zentangles of speel rekenaarspeletjies, maar dan moet ek uiters verveeld wees. Gelukkig gebeur dit selde.

Vrede omring my as…

Ek in die Kalahari- of Namibwoestyn is. Die eindelose ruimte en stilte trek in my in en ek wens ek kon daardie gevoel bottel en behou.

desert-1628420_640

Waar wil jy op vakansie gaan?

As Rusland my volgende bestemming kon wees, pak ek vinnig my pers soetkys.

Niks, ek herhaal niks …

Kom tussen my en my oggendkoffie nie. ’n Hele ritueel …

coffee-2306471_640

Wat’s jou gunstelingwoord?

Kardoesie. Nou die dag by ’n tuisnywerheid het ek  tamboesies  gekoop. Is dit nie ’n oulike woord nie? Ek het ook nog ’n paar ander wat ek hard probeer afleer . . .

My trooskos is…

’n Bord vol tuisgebakte tjips wat ek kraakhard in olie braai en met tamatiesous eet. Banting is beslis nie vir my nie.

fast-food-1839052_640

Wie is Trudy Reinhardt as sy van haar skrywerstoel af opstaan?

’n Geselser en uitvraer. Ek hou van mense, van kuier en veral van lag.

Wie is jou gunstelingskrywer?

Ek sal veiligheidshalwe liewer van Afrikaanse skrywers wegbly, hoewel daar werklik uitstekendes is. Tans boei CW Gortner se fiktiewe historiese romans my. So ook die vertaalde boeke van die Spaanse skrywer Carlos Ruiz Zafón – ek het nou twee van Lucia Graves – sy vertaler – se eie boeke bestel.

Wat is die beste raad wat jy oor skryf ontvang het en van wie?

‘Dra altyd ’n notaboek, maak aantekeninge’ – Adri Pillans, destydse fiksieredakteur by rooi rose.

‘Vra uit, luister fyn, mense praat graag’ – Pikkie Wolmarans, my eerste koerantredakteur.

Het jy altyd geweet dat jy ’n skrywer wou word?

Vanaf my 14de lewensjaar toe Morkel van Tonder my eerste verhaaltjie, Die Briefiedraer, oor die radio voorgelees het.

Waarom skryf jy romantiese fiksie?

In Suid-Afrika, soos in vele ander lande, is genoeg aaklighede. Ek wil nie oor moord en geweld skryf nie. Met romantiese fiksie hoop ek dit inspireer lesers om hulle eie verhoudings mooier te maak.

hearts-2384114_640

Wat is jou skryfproses? Het jy ’n vaste roetine of skryf jy organies?

Ek skryf elke dag, dikwels ook ’n paar uur oor naweke, want ek kry skeidingsangs, as ek nie iets op my rekenaar aan die gang het nie.

Waar kry jy inspirasie vandaan?

Mense, plekke en langpad ry.

Watter tyd van die dag skryf jy op jou beste?

Vroegoggend nog voor die hadedas oor die dak is.

Wie is die inspirasie agter Die dokter se rare fobie?

’n Sexy jong hospitaaldokter het my oog gevang toe ek ’n siek familielid gaan besoek het.

Sean is ’n interessante held. Was daar ’n spesifieke persoon of gebeurtenis wat Sean geïnspireer het?

’n Oulike donkerkop man wat op St Francis se kanale verbygeroei en vir my gewaai het.

Jy skryf ook graag kortverhale. Watter genre vind jy die moeilikste?

Ek geniet albei, maar Romanzas is dalk bietjie moeiliker.

Skryf jy baie romantiese kortverhale of beweeg jy weg van die liefde as jy kortverhale skryf?

My kortverhale is selde romanties. Ek verkies om met ander temas te eksperimenteer.

Watter eienskappe is noodsaaklik vir ’n skrywer?

Nuuskierigheid, oftewel belangstelling, in mense en gebeure. En, natuurlik, om te begin, aan te hou en klaar te maak.

Wat was die hoogtepunt in jou skrywersloopbaan so ver?

Elke Romanza wat die lig sien, elke kortverhaal wat in ’n tydskrif verskyn, bly ’n groot lekkerte, maar ek hoop die hoogtepunt lê nog voor.

Die dokter se rare fobie en Dans met ’n stiervegter is nou beskikbaar by LAPA Uitgewers: http://bit.ly/2u0XDli

Leave a Reply

