Zack: Held in ’n Oorpak – Madelie Human

’n Man wat in ’n oorpak werk, is nie noodwendig ’n motorwerktuigkundige of ’n arbeider van die een of ander aard nie. Zack Bouwer is ’n beeldhouer van formaat.

Wat was jou inspirasie vir Zack?

Ek het ’n groot bewondering vir die werk van ’n beeldhouer van South Dakota, John Lopez.

Hy gebruik ou plaasimplemente om beelde van te bou. Hy maak die ongelooflikste beelde van diere met die fynste detail. Lesers kan gerus gaan kyk na sy werke:  http://www.wideopencountry.com/extraordinary-sculptures-made-farm-tools-will-blow-mind-pics/

Wat het Zack laat besluit om sulke beelde te maak?

Hy moes ’n werkstuk doen vir kuns vir sy matriekeksamen en toe besluit hy om van die ou plaasimplemente op sy pa se plaas te gebruik daarvoor. Dit was ’n reuse sukses en Zack was hooked. Dis wat hy met sy lewe wou doen.

Zack se pa wou gehad het hy moes gaan boer. Hoekom het hy nie?

Zack is net so koppig soos sy pa. Hy wou liewer kuns gaan swot en hy moes sy ma se hulp inroep om sy pa uiteindelik te oortuig.

Hoekom begin Zack ’n kunsgalery?

Toe hy ’n jong kunstenaar was, moes hy baie hard werk en sukkel om naam te maak vir homself. Hy wil graag jong kunstenaars help, daarom hou hy uitstallings vir jong, onbekende kunstenaars.

Hoe het dit gekom dat Emma hom met sy kunsgalery help?

Sy vriend Hanno het ’n baie sagte hart en dra alewig af-vlerk voëls en weggooibrakke aan wat Zack dan moet versorg. Hierdie keer is dit Emma wat werkloos en haweloos is en Zack is nie beïndruk nie!

Hoe het jy vir Zack en Emma gevisualiseer terwyl jy hul storie geskryf het?

Ek kies altyd foto’s van filmsterre of ander mense op die internet wat lyk soos ek die karakters vir myself voorstel:

 

 

Hoe sal Zack vir Emma beskryf?

’n Weird enetjie wat ek nie op straat twee maal na sou kyk nie, maar toe ek eers dieper kyk, sien ek haar unieke skoonheid raak. Sy doen dinge aan my. Ek wil nie trou nie, maar nou begin ek wonder …

Hoe sal Emma vir Zack beskryf?

’n Brombeer wat my duidelik nie onder sy dak wil hê nie. Maar toe kom ek agter hy kyk na my. Ek bedoel nou – regtig kyk! Dit maak my knieë lam. Ek vertrou mans nie maklik nie, maar Zack is miskien anders …

Hoe visualiseer jy die galery waar hulle woon en hoekom het jy dit gekies?  

Dis ’n ou ambassadeurswoning in Arcadia, Pretoria. Daardie ou ambassades in Arcadia is vir my pragtig.

ampa

Held in ’n oorpak nou beskikbaar: http://bit.ly/2n0SDIV

One thought on “Zack: Held in ’n Oorpak – Madelie Human

Leave a Reply

