Kristel se bosbewoner −Rika du Plessis

“Waarheen gaan jy?” vra hy, en nou is daar geen tekens meer van snorkgeluidjies nie.

“Verdomp, Zac, hoekom het jy my nie wakker gemaak nie?” vra sy sommer vererg. Haar oë het nou aan die halflig gewoond geraak en sy kan uitmaak hy lê kaal bolyf met net ’n kortbroek aan na haar en kyk.

“Jy het so lekker geslaap, en nou ja, ek was ook vaak. Dis darem my bed, jy weet, ek mag hier slaap, en jy nie,” tart hy haar. Dis doelbewus, met opset, want sy hoor die uitdaging in sy stem.

“Ek weet, maar ek het vir jou gewag en toe jy so lank wegbly, het ek ook vaak geraak. Hoe moes ek weet jy gaan donkernag terugkom?” vra sy terwyl sy kaal bobene se hitte teen haar lyf brand.

“Eintlik was die toneel baie suggestief, uitlokkend, en ek kon dit nie weerstaan om maar langs jou te kom lê nie,” spot hy egter voort.

“Kry end, Zac. Jy weet net so goed soos ek dat dit nie is wat ek daarmee bedoel het indien dit vir jou so gelyk het nie, ” raas sy nou om haar skielike verleentheid weg te steek.

“En ek moet sê daai aanloklike, warm lyf hier teen my het skielik al my vaak laat verdwyn,” sê hy asof hy geen woord gehoor het wat sy gesê het nie.

“Jy jok. Ek het van jou gesnork wakker geword.”

“Ek snork nie, ek het gemaak of ek snork toe jy begin beweeg.”

“Los my arm, ek wil opstaan,” antwoord sy kortaf.

“En waarheen wil jy dié tyd van die nag gaan? Besef jy dis halftwee in die oggend?”

“Ek wil huis toe gaan, maar jy sal my jou sleutel moet leen. Myne lê in my handsak in die huis.”

“Is dit hoekom jy hier is? Vir ’n sleutel?”

“Ja, wat anders het jy gedink?” vra sy nou spottend.

“Gedink jy het na my verlang,” spot hy terug.

“Moenie laf wees nie. Gee my asseblief jou sleutel.”

“Ek is jammer, maar ek kan nie.”

“Vir wat nie? Moenie kinderagtig wees nie.”

“Jy verstaan nie. My sleutel hang agter die kombuisdeur aan ’n hakie. Die kombuisdeur was gesluit en ek het die voordeur net toegetrek. Die slot se kleppie was in posisie om die deur te sluit as iemand hom toetrek.”

Sy woorde dring tot haar deur, en sy antwoord nie dadelik nie.

“En nou? Wat nou?” vra sy ineens amper verslae.

“Daar is niks wat ek in die donker daaraan kan doen nie. Jy sal maar hier moet bly tot ligdag, en daarna kan ons gaan kyk,” kom sy antwoord reguit.

“Jy maak seker ’n grap. Moet ek nou vir die res van die nag hier iewers orent sit en luister hoe jy snork?” vra sy byterig.

“Wel, jy het oomblikke gelede heel rustig saam met my op die bed gelê. Niks keer jou om dit weer te doen nie,” kom sy stem tergend. “Dis jou besluit. Ek gaan nou slaap, want ek het môre baie om te doen. Dis waarom ek gaan swem het – om direk daarna te kom slaap.”

Terwyl hy praat, het hy haar arm gelos, hom op sy sy geskuif, en lê nou bewegingloos.

Kristel voel moeg. Die bietjie slaap was net genoeg om haar na nog te laat smag, en kyk nou. Sy sit nog gedeeltelik op die bed. In die voorste tentgedeelte het sy seilstoele gesien. Dalk moet sy maar daar gaan sit en wag tot ligdag, want regop kon sy nog nooit sit en slaap nie. Haar lyf protesteer, want slaap is waarna sy nou smag.

“Ag, te hel met jou,” fluister sy deur haar tande, skuif terug in haar ou posisie, gaan lê met haar rug teen sy rug en sluit haar oë. In ’n blitsige beweging het hy omgerol, sy arm om haar lyf gegooi en lag sag, maar sê nie ’n woord nie.

Dis seker soos ’n stokmannetjie moet voel, skiet die verspotte gedagte deur haar toe haar hele lyf verstyf. Hy lê téén haar rug met die volle lengte van sy lyf. Alles in haar liggaam is besig om verraderlike seine na haar brein toe te flits, en sy kners sag op haar tande. Sy moet net eenvoudig ontspan voor die mansmens iets agterkom.

“Ontspan, en slaap. Ek is nie van plan om jou te oorrompel en iets van jou teen jou sin vir my te vat nie,” prewel hy teen haar nek, en vroetel dan sy kop in die holte in.

Louwarm strale skiet deur haar are slegs by die gedagte aan waarop hy sinspeel. Sy antwoord nie, maar ontspan tog geleidelik. Dis sy laaste woorde wat haar bybly tot sy tog later weer aan die slaap raak.

Koop nou Kristel se bosbewoner: http://bit.ly/2mZka0H

 

Leave a Reply

