My verbeeldingswêreld is so lewendig soos die regte ene … Petronel Louw

Wie is jou vyf gunstelingskrywers?

  • Madelie Human
  • Chanette Paul
  • Dina Botha
  • Sophia Kapp
  • Peggy L Henderson

 Wat is jou 5 gunstelingboeke?

Gewoonlik die laaste boek wat ek gelees het. Ek lees altyd iets. Ek is versot op Romanzas en romans. 

Wie of wat het jou geïnspireer om te skryf?

Ek sal op die lughawe stap en skielik dink: Mmmm, sê nou maarnet … Dan sal die idee begin blom. Mense, plekke en situasies is alles my muse. Ek sal ʼn murasie sien en ʼn idee sal posvat. My broers en susters het altyd gespot dat ek op ʼn ander planeet bly. My verbeeldingswêreld is net so lewendig soos die regte ene …

 Jou gunstelingaanhaling is …

Wat jy saai, sal jy maai. Ek glo dit vas soos wat die son opkom en sak.

 Wat doen jy wanneer jy nie skryf nie?

Ek werk as ʼn change facilitator vir ʼn korporatiewe “Employee Wellness” maatskappy. Ons ondersteun werknemers wanneer daar herstrukturering kom en ʼn maatskappy die werknemers aflê. Ek is verantwoordelik vir hulle emosionele versorging, CV’s en om mense voor te berei vir werksonderhoude.

 Watter eienskappe moet ’n held hê om jou hart te steel?

Hy moet manlik wees, humor hê, foute kan maak én sy foute kan erken. Hy moet ʼn maat kan wees, respek kan betoon. Die held moet nie bang wees om homself te wees nie.

 Die drie woorde wat jou skryfstyl beskryf is …

Komies, diep en lekkerlees.

Wat was die inspirasie agter Hartsplan

Ek het gaan sit en dink watter beroep het nog nie regtig romantiese blootstelling gekry nie, en so besluit om dit oor ʼn ouditeur te maak en dan natuurlik bedrog op ʼn plaas. Ek en my man het toe ʼn skaapplaas naby Britstown gaan besoek en drie dae daar gekuier en ’n vriendin het al my vrae oor hoe oudits en trusts werk geduldig beantwoord.

 Drie woorde wat Jana te beskryf is …

Passievol, ernstig en ʼn staatmaker

 Dis Kersseisoen. Het jou gesin ’n spesiale tradisie vir die feestyd?

Ja, ons kom bymekaar op Oukersaand en kuier om ʼn braaivleisvuur (want groot-eet kom môre). Daarna is dit geskenke uitdeel. Dit is sommer ʼn heerlike samesyn.

Koop nou Hartsplan: http://bit.ly/2hYr6ZV Romanza-klublede spaar tot bykans 40% op hul Romanzas.

One thought on “My verbeeldingswêreld is so lewendig soos die regte ene … Petronel Louw

Leave a Reply

