“Ek verkies my helde ’n bietjie meer menslik” – Rosita Oberholster

Wie is jou 5 gunstelingskrywers?

Sophia Kapp, Chanette Paul, Deon Meyer, Wilna Adriaanse en Philippa Gregory. Eintlik is daar vele meer, maar ek is gedurig op die uitkyk vir nuwe boeke van hierdie skrywers.

Wat is jou 5 gunstelingboeke?

Die uurwerk kantel − Marié Heese, Springgety − Chanette Paul, Die swye van Mario Salviati −Etienne van Heerden, Tussen stasies − Irma Joubert en Huis van die wind − Sophia Kapp.

Jou gunsteling aanhaling is …

pravs-j-imagination-will-take-you-everywhere

Wat doen jy wanneer jy nie skryf nie?

Werk, werk en nogmaals werk. Maar wanneer ek die geleentheid kry, skilder of lees ek graag. Ek is ook baie lief vir stap.

Watter eienskappe moet ’n held hê om jou hart te steel?

Dit begin mos maar altyd met die onweerstaanbare held wat net perfek in elke opsig is. Byna iets soos ’n “superhero”. Soos ek ouer word, verkies ek hulle ’n bietjie meer menslik. Aantreklik, maar nie modelmooi nie. Goed gebou, maar met ’n letsel of twee. Altyd medemenslik, maar met ’n “no-nonsense” kant aan hom wat van ’n man, ’n man maak.

Die drie woorde wat jou skryfstyl beskryf is …

Spontaan, gemaklik, lig? (Of altans, ek hoop so.)

Wat was die inspirasie agter Blou diamant vir ’n ysprinses?

’n Familielid wat sonder om ’n oog te knip R3 000 en meer aan ’n paar skoene bestee. Maar sy het ’n pragtige hart en geaardheid.

Carla en Hannah Malan van jou vorige Romanza, Troue in ’n towerbos, verskil baie van mekaar. Maar hoe kom hulle ooreen?

Albei van hulle is sterk vroue, wat eers werklik hul selfwaarde leer ken wanneer die lewe hulle aan die diepkant ingooi.

Wat was die moeilikste aspek van die skryfproses van hierdie boek, en hoekom?

Om die newe-karakters elkeen sy eie, regmatige plek te gee, terwyl ek vir Adam en Carla in die kollig hou. Veral Libby het my slapelose nagte gegee. Dié klein merrie wou net eenvoudig die hele tyd na die voorgrond beur.

Waarom het Carla verander vanaf ’n ambisieuse vrou na ’n oppervlakkige plesiersoeker soos beskryf in haar gesprek met oom Charl?

Carla se vriendekring was mense met te veel geld en geen verantwoordelikheid. Stelselmatig het hulle haar ingetrek in hul selfsugtige bestaan van pret en plesier. Haar pa het die gevaartekens gesien en ingegryp.

Dis Kersseisoen. Het jou gesin ’n  spesiale tradisie vir die feestyd?

Kersdag word gewoonlik rustig by die huis deurgebring, soms saam met familie en vriende, en soms net ons vier. Maar ek sien baie uit na hierdie Kersfees, my man se jongste suster en haar gesin kom gesig wys na vier jaar se ononderbroke verblyf in Kanada. Dit gaan ’n lekker familie-byeenkoms wees.

2 thoughts on ““Ek verkies my helde ’n bietjie meer menslik” – Rosita Oberholster

Leave a Reply

