“Liela is die soort meisie wat geen man miskyk nie” – Fensham Dreyer

Jy is berese. Wat is jou gunstelingplek in die wêreld?

Definitief Italië. Klassiek, ryk aan kultuur en die kos is onverbeterlik.

Jy kan kook dat die stof staan. Maar wat eet jy graag?

My smaak is wyd. Enige kos wat met toewyding voorberei is, is vir my heerlik. Eenvoudige bestanddele in die regte balans is ’n wenresep. Seekos is beslis ’n gunsteling met vars kreef bedruip met egte botter oor die kole bo-aan die lysie.

Wat eet jy nie?

Ek is mal oor pasta, maar ek verpes ’n verbeeldinglose dis soos macaroni met maalvleis. Baie mense dink pasta is kortpad-kos maar dis ’n mistasting.

Wat sal jy vir Liela op ’n date kook?

Liela is ’n gemaklike mens en tog moet sy versigtig benader word. Sy kan maklik omspring en vlug. Ek sou haar stadigies verlei met springbok-carpaccio gevul met bloukaas as voorgereg, gevolg deur iets soos ’n gestopte hoenderborsie in goudbruin krummels en met ’n ryk kaassous. Daarby ’n groot groenslaai en vir nagereg Turkse lekkers met ’n glasie yskoue, droë vonkelwyn.

1springbok-carpaccio-1349265810

Hoe vaar julle groentetuin?

Ek is bevrees na Liela se aanvanklike entoesiasme het óns groentetuin, mý groentetuin geword. Sy hou steeds daarvan om daarin rond te loop en aan die vars produkte te smul, maar groen vingers het sy nie.

Hoe gaan dit met julle verhouding?

Tans? So fantasties soos dit met twee jong getroudes kan gaan.

Wanneer het jy besef jy is lief vir Liela?

Kyk, Liela is die soort meisie wat geen man miskyk nie, geswore vrygesel of nie. Sy het natuurlik dadelik my aandag getrek, maar bloot op ’n objektiewe manier. Aanvanklik het ek haar regtig net as ’n vennoot en vriendin gesien, veral omdat sy reeds by iemand anders betrokke was. Ek het met haar flankeer soos ek met die meeste meisies doen, maar niks daarby bedoel nie. Maar daardie dag toe sy haar hare afgesny het en ek haar kantoor binnestap …

Ek weet nou nog nie mooi wat of hoekom dit gebeur het nie maar daar was net skielik magic tussen ons. Tog het ek gedog dis net ’n eenmalige vergryp, maar dit was nie. Ek het elke dag meer en meer van haar bewus geraak en Magnus het my verskriklik begin irriteer. As teenvoeter het ek meer uitgegaan, veral saam met Terry vir wie ek geweet het ek nooit meer as vriendskap sou voel nie. Dit het nie gewerk nie. Alles het finaal in plek geval die dag toe ons Liela se eks in ’n restaurant in ’n ongemaklike situasie betrap. Ek was blind van woede. Ek dink as ek bereid was om eerlik met myself te wees sou ek moes erken dis omdat ek Liela toe reeds liefgehad het. Die gedagte dat iemand haar so kon verneder en seermaak het my moordgedagtes laat koester.

Wat is Liela se gunstelingmaaltyd?

Enigiets wat sy nie self hoef te maak nie.

Watter eienskap sal jy byvoeg by die Meneer Perfek-lys?

Is jy nou laf? Daai lys is volmaak; Liela het my onbewustelik perfek opgesom!

Watter land se disse was die lekkerste om te maak tydens jou Reis om die wêreld-etereeks?

Die Indiese disse. Die speserykombinasies is verstommend en die vurige kerrie het natuurlik altyd interessante reaksies tot gevolg.

Beskryf jul verhouding in drie woorde?

Tyd, humor, begrip.

Koop ‘Meneer Perfek’ hier: http://bit.ly/2ek9HtB

Leave a Reply

