Facebook-vriendin: Chantell Roberts

Vertel ons so bietjie van jouself?

My gesin is my alles. Ek probeer my bes om die lewe vir hul gemaklik en lekker maak.

Woon in: Pretoria Bon Accord

Stokperdjies: Bak, kosmaak, foto’s neem en boeke lees

Jy is ’n fotograaf van beroep. Wat is jou hoof ‘tema’ wat jy afneem? Troufoto’s? Portrette?

My hooftema is paartjies, maar ek is mal daaroor om kinders af te neem

Wat geniet jy die meeste van lees?

Die passie tussen die paartjie

Vertel ons van jou ander stokperdjies?

Om saam met my dogtertjie te bak en brou; en foto’s te neem van plante.

Behalwe romanse lees ek ook graag …

Rillers

Wat is die items waar sonder jy nie kan leef nie?

My boeke, selfoon, kamera en gesin

Wie is jou drie gunstelingskrywers is?

Dina Botha, Rika du Plessis en Bernette Bergenthuin

As jy drie mense na ete sou nooi (lewend of dood), wie sal dit wees?

Dina Botha, Charlize Theron en my man

Watter boeke kan jy herhaaldelik lees?

Man op sig – Dina Botha

Glansheld en die koerantprinses – Bernette Bergenthuin

Temmer van haar hart − Marie-Louise Cronjé

Met watter skrywer sal jy graag ’n dag wil bestee? Hoekom?

Dina Botha, want sy het ’n  passie vir skryf

Dina Botha se SuperRomanza, Suikersoetsonde, verskyn Oktober 2016.

’n Held is aantreklik as hy watter eienskappe het?

Liefdevol, verstaanbaar en omgekrap deur die liefde

Waar sonder kan jy nie leef nie?

My gesin

 

 

Leave a Reply

