Kalli is moeg vir die gevaarlike werk wat sy doen – Lien Roux-de Jager

Wat was die grootste les wat jy nog as skrywer moes leer?

Dat die muse nooit net sommer in jou skoot kom val nie, dat skryf harde werk is – navorsing, bloed, sweet en trane.

Na watter skrywers sien jy op en geniet jy om te lees?

Sophia Kapp, Bets Smith, en enige spanningsverhaal – Engels en Afrikaans – veral Deon Meyer s’n.

Van watter boek/storielyn/genre droom jy vir die toekoms?

Ek sou graag ’n fantasiereeks wou skryf – eendag lank, lank gelede – geskoei op die kultus-reeks Game of Thrones, maar geplaas in ’n fiktiewe kontinent soos Afrika, waar Game of Thrones op ’n fiktiewe Europa afspeel. Maar dis so ’n groot taak, ek weet nie of ek ooit daar sal uitkom nie.

game-of-thrones-all-men-must-die-raven-t-shirt_500

As jy nie met woorde getoor het nie, watter ander beroep sou jy kon volg?

Dis ’n moeilike een, want woorde is al wat ek het. Ek is hopeloos met somme. Miskien ’n landskapargitek?

Vergete leuens is die vyfde en laaste boek in die Kalli Krynauw-reeks. Het jy vanaf die begin beplan dat daar vyf boeke in die reeks sal verskil?

Ek was eintlik al klaar ná die derde, maar toe praat Cecilia Britz (Hoofuitgewer by Fiksie: LAPA) my om om nog een te skryf en terwyl ek besig was om nommer 4 te skryf, kry ek die idee vir nommer 5. Maar nou is ek regtig klaar met Kalli; sy is ook moeg vir die gevaarlike werk wat sy doen.

In Vergete leuens ondersoek Kalli moord in ’n klub vir gesellinne. Hoe het jy navorsing gedoen vir hierdie storielyn?

Gelees en gelees en gelees en gelees, oor baie jare. Ek wou lankal ’n boek oor gesellinne skryf en toe trek ek my lêer met knipsels oor gesellinne nader en weef vir Kalli in die storie in. En Google is natuurlik ook altyd ’n handige bron.

Vergete leuens(Voorblad)

Kalli Krynauw is ’n geliefde karakter. Wat weet lesers nie van haar nie?

Na vyf stories oor haar is daar bitter min wat die lesers nie van haar weet nie. Miskien het dit nie sterk deurgekom hoe lief sy vir haar pa was nie en hoe graag sy hom trots op haar sou wou maak nie. Maar hy is vroeg in haar lewe al oorlede.

Wat was die moeilikste aspek van die skryfproses vir die Kalli Krynauw-reeks?

O my goeiste, die NAVORSING! Ek het bitter min geweet van “CIS” en moes oplees en onderhoude hou vir ’n vale. Ek was natuurlik skelm om SIS, ’n spesiale eenheid te skep, want vandag se polisieprosedures stem mos maar nie altyd met die handboeke ooreen nie.

Wie is jou skryfhelde (plaaslik en Afrikaans, maar ook internasionaal)?

Deon Meyer en dan Jeffery Deaver, Minette Walters, Kathy Reichs, John Connelly, David Baldacci, Ken Follett, Stephen King en Tolkien.

Watter een van jou eie boeke is jou gunsteling?

Dis gewoonlik maar die laaste een. Vergete Leuens was ’n uitdaging, daarom bevredigend.

Wat is daar volgende vir jou in die pyplyn?

Ons het pad getrek na ’n kleiner blyplek en dit was uitmergelend. Ek is nog ’n bietjie broos.  Liefde op die Nyl, ’n Romanza, se eerste paar bladsye is darem al geskryf.

Koop Vergete leuens hier: http://bit.ly/2cxwQDk

Leave a Reply

