In gesprek met Malene Breytenbach

 

Wie is jou drie gunstelingskrywers?

Leo Tolstoy, Jane Austen, Ingrid Winterbach (drie is darem te beperk!)

As jy drie mense na ete sou nooi (lewend of dood), wie sal dit wees?

Jane Austen, Charles Dickens, Etienne van Heerden

Wat is die beste raad wat jy oor skryf ontvang het en van wie?

“Skryf is oorskryf,” − Chanette Paul

Watter boeke kan jy herhaaldelike lees?

War & Peace (Tolstoy); Possession (AS Byatt), Jane Austen se Pride & Prejudice en Sense & Sensibility, Charles Dickens se Bleak House. Ek kan boeke geniet, maar een keer se lees is genoeg. Dit moet werklik iets besonders wees as mens dit weer en weer wil lees.

As jy vir ’n dag as ’n ander bekende skrywer kan leef, watter skrywer sal dit wees? En hoekom?

JK Rowling. Sy het ’n wonderlike verbeelding en dink die fassinerendste goed uit. Dit het haar ook skatryk gemaak. Sy WEET sy is ’n reuse sukses.

shot a 014n

 

Watter fiktiewe karakter sal jy in jou vriendekring wil hê? Hoekom?

Elizabeth Bennett (Pride & Prejudice). Ek dink sy is oulik, slim en laat nie met haar mors nie.

Waarom skryf jy romanses?

Ek skryf romanses omdat dit my toelaat om my verbeeldingsvlugte te volg en iets te skep wat ek en die leser kan geniet. Iets wat nie saai en alledaags is nie, maar ideaal, romanties en mooi. Ek kan karakters skep wat ek self bewonder en mans op wie ek self verlief sou kon raak. Ek skep graag ontvlugting vir wie ookal dit nodig het.

Watter boek/e is op die oomblik op jou bedkassie?

Split (Debbie Loots), Brandwaterkom (Alexander Strachan), Slaafs (Bettina Wyngaardt)

As jy nie ’n skrywer was nie, sou jy … wees?

’n Skilder of ’n dosent

In jou volgende lewe sal jy graag ’n … wil wees?

Operaster

Enige wyse woorde of skrywersgeheime vir voornemende skrywers?

Jy moet nooit dink een probeerslag is goed genoeg nie. Wees bereid om na opbouende kritiek te luister en oor te skryf. Gebruik ’n woordeboek. Moenie moed opgee as jy ’n terugslag kry nie. Probeer weer. Lord of the Rings van JRR Tolkien is eers afgekeur. JK Rowling se eerste boek ook. Daardie uitgewers huil nou nog.

Leave a Reply

