Bernette Bergenthuin gesels oor haar skryfwerk en meer

Ek sal die gelukkigste persoon in die wêreld wees as …

Ek by my hartsmense is.

Liefde is soos…

Koue water. Iets om aan gewoond te raak.

Ek’s niks as dit nie was vir…

My ouers

As ek verveeld is …

e2a4d23c6d23bb647f266d42c8cdb208Dan shop ek.

Vrede omring my as…

Draf

Waar wil jy op vakansie gaan?

In Suid-Afrika by die wildtuin en in Parys, Frankryk.

Watse verrassings is in jou beursie?

Ek is altyd verras oor die aantal klubkaarte wat ek het.

Ek kan regtig leef sonder…

Rooi vleis

Niks, ek herhaal niks, kom tussen my en my…

Grimeringsakkie

Wat’s jou gunstelingwoord?

Lyf − dit is ’n lekker beskrywende woord.

13100751_1196752987001526_3205174829554786794_n

Bernette skryf ook graag kortverhale. Meer as 30 van haar kortverhale het in tydskrifte soos Vrouekeur en rooi rose verskyn.

My trooskos is…

My ma se melkkos

Wie is jou gunstelingskrywer?

Wilbur Smith, ek is ’n fan van formaat. Maar Sophia Kapp en Chanette Paul is  ’n kortkop agter.

Wat was die beste raad wat jy oor skryf ontvang het en van wie?

“Daar is nie iets soos writer’s block nie. Jy moet gaan sit en skryf.” Dit was  ’n Facebook-wysheid.

Vir wie sal jy jou laaste dans wil spaar? 

Daniel Craig

download

Het jy altyd weet dat jy ’n skrywer wou word?

Ek dink so. Ek dink dit is wat jy is − dit kies jou.

In jou volgende lewe sal jy graag ’n … wil wees?

’n Koninlike in die hof van Versailles tydens die Renaissance.

Wie/wat beïnvloed jou skryfstyl?

Alledaagse gebeure

Waar kry jy inspirasie vandaan?

Dit is jou eie storie, vriendinne se stories − dan kom die muse van iewers.

13149970_1098660523535125_1500673545_n

Watter tyd van die dag skryf jy op jou beste?

Ek is ’n nagskrywer − tussen 21:00 en 23:00.

Wie is die muse agter Vida en Josefien?

Ek het op Stellenbosch ’n beste vriend, Rudi, gehad wat saam met my gedraf het. Dit was die inspirasie agter Rudi. Ek het vir Vida geskep om by Rudi te pas.

Josefien is ’n mengsel tussen my ma en tannie.

13179082_1197170173626474_613215262474421428_n

Ontmoet vir Josefien

Wat is jou skryfproses? Het jy ’n vaste roetine of skryf jy organies?

Glad nie. Ek is ’n groot procrastinator.

Enige wyse woorde of skrywersgeheime vir voornemende skrywers?

Moet dit nie oordink nie. As jy ’n skrywer wil word, werk en sal jy ’n skrywer wees.

Wat was die hoogtepunt in jou skrywersloopbaan so ver?

Lam in wolfsklere, dit was my eerste roman en die eerste boek in die genre wat ek skryf.

lam_in_wolfsklere

Hoe was die oorgang van die skryf van ’n Romanza na ’n roman?

Baie natuurlik. Ek het ’n internetkursus by Jeanette Ferreira gedoen en ek het met haar ’n deal gemaak om in plaas van ’n Romanza-hoofstuk, ’n hoofstuk vir ’n roman in te handig.

Leave a Reply

