Ons Ridder gesels oor sy ma

romanza moedersdag banner

Wat is die grootste les wat jy by jou ma geleer het?

Moet nooit moed opgee, volhard en maak altyd tyd vir die mense wat jou baie na aan die hart lê. Sy is ’n wonderlike vrou en plaas altyd ander eerste.

Wat is die beste geskenk wat jy nog ooit jou ma vir Moedersdag gegee het?

Die beste geskenk wat ek vir my ma gegee het, is dat ek skool en my graad voltooi het. Deur hierdie dinge doen, ek voel, het ek aan haar bewys hoe baie ek die tyd, geld en moeite waardeer wat sy ingesit het sodat ek hierdie geleenthede kon hê. Ek hou daarvan om die trots op haar gesig te sien op dié spesiale dae.

Sean_2

Beskryf jou ma?

Sterk, gee om vir ander, passievol, inspirerend, slim, liefdevolle, pragtige van binne en buite!

Wat is jou kosbaarste herinnering aan jou ma so ver?

Om eerlik te wees het ek te veel kosbare herinneringe. Ek is verbaas deur hoeveel sy vir ander omgee, selfs vir vreemdelinge. Sy het ’n hart van goud.

Het jy en jou ma het ’n spesiale Moedersdag ritueel?

Geen spesiale ritueel, maar ek probeer om daagliks my waardering te wys vir alles wat sy vir doen.

Leave a Reply

