Inspirasie vir Brug na haar hart

Eva Rademeyer is Lichen se vriendin in Byvoordele gewaarborg en Henno van Niekerk is Regard, die held in Byvoordele gewaarborg, se broer.

Toe ek besluit het Henno is ’n landkunstenaar en Lichen maak troukaartjies, het ek nie geweet ek moet ook hulle twee se storie vertel nie, maar met die bisarre spronge wat ’n mens se brein maak, het ek uiteindelik geen keuse gehad as om die twee se storie te vertel nie.

Ek het kontak gemaak met die baie bekende en bekroonde Suid-Afrikaanse landkunstenaar, Strijdom van der Merwe en het in die proses my hart op sy grootse werke verloor. Hy het met groot geduld al my vrae beantwoord en my met nuwe oë na die wonder van die natuur laat kyk. http://www.strijdom.com (Terloops ‘landkunstenaar’ is die term wat gebruik word teenoor ‘landskapskunstenaar’ wat na iemand verwys wat ’n landskapstoneel skilder).

Strijdom van der Merwe se kunswerke

Die talentvolle miniatuurkunstenaar, Lorraine Loots, was my inspirasie vir wat Eva doen. http://lorraineloots.com Ek het om een of ander rede besluit Eva skilder bruggies in opdrag van besoekers op haar sosiale media-netwerke. Ek het op Facebook vir mense gevra om vir my foto’s van brûe aan te stuur uit hulle omgewing – wat ’n heerlike ondervinding. Daar is mos net iets aan ’n brug.

Lorraine Loots se kunswerke. Hierdie is vanaf haar Instagram-blad

Terselfdertyd het ek ook op Pinterest ’n foto gesien van ’n brug wat deur die landkunstenaar Bob Verschueren gebou is – en dadelik geweet dís die brug wat Henno teen die einde van die storie vir Eva bou. https://www.pinterest.com/pin/48484133467021370/

Brug na haar hart was een van daardie stories wat my nog steeds bybly. Ek het soveel nuwe dinge geleer en moes diep delf om seker te maak die emosie wat ek ervaar, is te lese tussen die blaaie van die boek.

One thought on “Inspirasie vir Brug na haar hart

Leave a Reply

