Karen de Villiers aan die woord

Ons leer ken Romanza-skrywer, Karen de Villiers, beter🙂

Ek sal die gelukkigste persoon in die wêreld wees  as: 

Ek kon eet sonder om ’n gram gewig op te tel.

Liefde is soos   

’n Stille rivierstroom, met net genoeg stroomversnellings om ’n mens op jou tone te hou.

Ek is niks as dit nie was vir… 

My ma  en my vriendinne wat altyd daar is, om na my gebrabbel te luister.

As ek verveeld is… 

Lees ek, of kyk ’n speurverhaal op TV.

Vrede omring my as…

Ek saam met my gesin vakansie hou.

cimg0728

Waar wil jy op vakansie gaan? 

Griekse eilande.

Watse verrassing is in jou beursie?  

Geld wat ek vir myself weggesteek het en al van vergeet het.

Ek kan regtig leef sonder.  

Telefoonbemarkers wat nie nee vir ’n antwoord kan vat nie.

Niks, ek herhaal niks, kom tussen my en my ’n … 

Kolwyntjie nie.

images

Wat is jou gunstelingwoord? 

Publiseer.

My trooskos is …

’n Blok wit sjokolade.

images (1)

My grootste vrees is …

Om eendag nie meer te kan lees nie.

As jy ’n dag as ’n ander bekende skrywer kan leef, watter skrywer sal dit wees? En Hoekom?   

Beslis EL James, met haar bankkaart vir daai dag.

E.L. James - Book Signing

As jy nie ’n skrywer was nie, sou ek …

’n Forensiese speuder wou wees.

In my volgende lewe sal ek graag ’n …

Taalkundige wil wees.

Wie/wat beïnvloed jou skryfstyl? 

Ek weet self nie wat my skryfstyl is nie, so elke boek wat ek lees laat maar ’n indruk op my.

Waar kry jy jou inspirasie vandaan? 

Reën, orrelmusiek en die mense om my.

Watter tyd van die dag skryf jy op jou beste? 

Beslis die oggend, die res van die dag soek ek inspirasie.

Waar sien jy jouself in vyf jaar? 

Wens ek kon sê dat ek afgetree sou wou wees, maar dit gaan nie realiseer nie.  So ek sal nog voltyds werk en hoop dat daar nog ’n paar boeke op die rakke kan verskyn.

Leave a Reply

