Ridderlik van jou!

*Liam het vir sy vrou by Romanza-klub aangesluit, as ’n geskenk.

ridder1

Hoekom het jy jou vrou aangesluit by Romanza-klub?

My vrou het die rooi rose om strand toe te neem die afgelope Desember-vakansie en het toe een van julle Romanza boekies saam met dit gekry. Sy het baie van die boekie gehou en sien toe agter-in dat mens kan inskryf om maandelikse boekies te ontvang.
Wat was haar reaksie toe sy uitvind?

Sy het genoem dat sy dink daaraan om in te skryf, maar toe sy vergeet daarvan het ek sommer namens haar ingeskryf. Sy was baie beindruk met my omdat ek onthou het daarvan en is baie opgewonde om die eerste boekies te ontvang.

Is jy self ’n leser? Indien wel, watter tipe boeke verkies jy?

Nee, maar ek verkies John Grisham of iets soortgelyks.

Het jy al ooit ’n romanse/liefdesverhaal gelees?

Net 50 Shades of Gray omdat my vrou gedink het ek sal daarvan hou – sy het natuurlik die Trilogy.

In my volgende lewe wil ek ‘n … wees.

In my volgende lewe wil ek ‘n avonturier (world traveller) wees.

Aanhaling waarvolgens ek leef, is:

download

#Nie sy regte naam nie

Leave a Reply

