#TBT Frenette van Wyk aan die woord

Frenette van Wyk gesels bietjie met ons!

Frenette van Wyk Oor die Bosveld …

Die Bosveld is my stukkie hemel op aarde. Die natuur, die bosveldklimaat en die wilde diere is vir my ‘n inspirasie van kalm rustigheid en ook van bruisende lewe.  Ek kyk graag krieket en sokker saam met my seuns. Ek verf graag, probeer klavier speel en ‘shop’ vir ontspanning.  Tale is vir my ‘n passie.

Oor skryf …

Ek is ‘n voltydse skrywer, en met elke nuwe storie is dit vir my heerlik om my in ‘n nuwe wêreld van karakters en intrige te bevind. Ek skryf, en wil skryf, oor dinge wat my verbeelding aangryp en my fassineer.  Soos sprokies, prinsesse en die liefde. Die hele lewe gaan oor liefde – die gebrek, die behoefte daaraan; die plesier, die vervulling daarvan.

14762-Typewriter

Oor karakters en ruimte …

My helde en heldinne moet mooi, sterk, uitsonderlike name hê.  Gewoonlik moet dit ook een of ander betekenis dra wat by die karakter pas en die karakter beskryf. En die verhaal moet op ’n bekoorlike of eksotiese plek afspeel . Dit dra by tot die sprokieselement van die storie.

Voeg ’n knippie spanning by

download

Ek hou daarvan om ‘n spanningselement in te bring vir balans en om die storie boeiender te maak. Aspoestertjie het nie haar prins ontmoet sonder die hindernis van ’n selfsugtige stiefma en -susters nie.  Sneeuwitjie het haar teenstander in die beeldskone, jaloerse stiefma gehad, en Skoonlief moes ‘n ongedierte se nukke, en terselfdertyd die onbegrip en gemene praktyke van ‘n hele dorp oorwin.

 

Leave a Reply

