Cecilia Steyn aan die woord

Ons gesels met Cecilia Steyn, skrywer van die tienerboek Die meisie op die dak wat in Januarie 2016 verskyn.

11666227_10200690897831484_6040939339824005837_n (1)

Jy eerste boek het  pas verskyn. Vertel ons bietjie die storie: het jy ʼn oproep of ʼn e-pos gekry? Hoe het jy gevoel? Wat het jy gedoen om die geleentheid te vier?

Meisie op die dak, DieEk het die goeie nuus per e-pos ontvang en moes dit behoorlik drie maal lees om seker te maak dat ek nie verkeerd verstaan nie! Daarna het ek almal begin bel en die wonderlike nuus vertel. Ek was in die wolke en kon vir dae nie ophou glimlag nie. Ons het sommer net ‘n lekker ete saam met die kinders geniet om dit te vier. As mens sulke lekker nuus kry, is jy weer van vooraf geïnspireer om nog te skryf.

Waar sonder kan jy nie leef nie?

Ek sal nie sonder musiek, boeke, my man en kinders kan leef nie. O, ja en sjokolade!

Wie is jou drie gunstelingskrywers?

Net drie? Sjoe, dit is moeilik. As ek net drie kan kies sou ek sê, Audrey Niffenegger, J.R. Ward en Nora Roberts.

As jy drie mense na ete sou nooi (lewend of dood), wie sal dit wees?

P!nk, van rocker tot ma en deesdae ambassadeur vir Unicef, dink net aan al die stories wat sy kan vertel! Ian Somerhalder, akteur, filantroop en stigter van die organisasie ISF, omdat hy nie net ʼn mooi gesig is nie, maar ʼn poging aanwend om die wêreld ʼn beter plek te maak. Jane Austen omdat haar ses werke die basis uitmaak van elke liewe romanse wat ons vandag steeds lees.

Wat was die beste raad wat jy oor geskryf ontvang het en van wie?

Die beste raad wat ek ontvang het, was by my broer, Fanie Viljoen en dit was dat ‘n mens vir jou lesers moet wys en nie vertel nie. Jou leser moet voel hulle is die karakter se skaduwee. Hulle moet sien, ruik, hoor, voel en proe presies wat die karakter op daardie oomblik beleef en dit is wat ek met elke woord probeer doen.

Watter boeke kan jy herhaaldelike lees?

Ek probeer om nie dieselfde boeke oor en oor te lees nie, maar soms as die gier my pak, enige boeke uit Black Dagger Brotherhood-reeks deur J.R. Ward (van die beste helde wat ek al in boeke teëgekom het al het hulle slagtande!) en as ek niks nuut het nie, enige Nora Roberts boeke.

332420-5003d63dece44056a8b1901334ea1303

Werk jy tans aan ’n boek?

Ja, ek werk tans aan die derde boek in die Tienerharte-reeks, waarvan Hartklop, die eertse boek in Maart 2016 verskyn.

Watter boek/e is op die oomblik op jou bedkassie?

The Bourbon Kings deur J.R. Ward. Dit is so ʼn mengsel tussen Downton Abbey en Dallas. Ook Panic deur Lauren Oliver.

As jy nie ’n skrywer was nie, sou jy … wees?

ʼn Modeontwerper

In jou volgende lewe sal jy graag ’n … wil wees?

ʼn Kat

Enige wyse woorde of skrywersgeheime vir voornemende skrywers?

Skryf, skryf en skryf. Elke dag al is dit net honderd woorde.

Leave a Reply

