VAN WAAR DIE INSPIRASIE:Wintersprokie

Frenette van Wyk vertel wie die muse agter  Wintersprokie is.

 

Wintersprokie gaan oor die liefde, Kerstyd en Kersvader, en ’n sneeu-Switserland. ’n Sprokie wat afspeel teen ’n sprokiesagtige agtergrond.

Ek is nou maar eenmaal ’n dromer en romantikus en vir my sal Kersvader altyd leef. Hy is ’n legendariese sprokiesfiguur, een van die mooistes waarin ek glo. Sy lewe is ’n avontuur van weldade en liefdebetoning. Hy is goedhartig, vrygewig en vredeliewend, en laat ’n mens nog in die goeie en die mooi, selfs die onmoontlike van die lewe glo.

Dis dié soort ideale, fantasties mooi dinge waarvan romanse lesers wil lees en dit was vir my so lekker om ‘hom’ in my storie te hê.

Leave a Reply

