Die held van Bruid in blou gesels

Gideon, die held van Bruid in blou, praat met ons oor getroude lewe en  Jess!

Bruid in blou (hoëres)

Jy en Jessie is nou ses maande getroud. Hoe vind jy die getroude lewe?

Beste idee wat ek al gehad het.
Het jy regtig jou smeulende kyk voor die spieël geoefen?

Daardie Jess. Het jy met haar gepraat voor die onderhoud? Jy het? So gedink, ja.

gideon
Watter soort bier verkies jy?

Bier uit ’n vat soos Wilhelmina hom in haar restaurant op Reënbaai tap, maar in ’n krisis sal ek tevrede wees met wat daar ook al in iemand se yskas is.

images (1)

Lewe Jessie se roos nog?

Watter een? Die een voor of ná verlede week se voorval met die ystervark? Die ergste van alles is dat ek aan die ystervark se kant is. Hoe moet hy nou geweet het daar is rooswortels net mooi op die plek waar hy die gat wou grawe. Maar nou ja. Rose laat Jessie aan haar bruidsruiker dink. Jy weet hoe dit is. Ek sal maar die nuwe roos omhein.
Gaan kruip Jessie steeds weg as dinge te veel vir haar raak?

In die bed, ja. Handig. Maar deesdae gebeur dit net wanneer ’n ramp soos die ystervark ons tref.
Hoeveel keer het jy en Jessie trou-trou gespeel toe julle klein was?

Ek raak nou nog skrikkerig as ek skielik op iemand afkom met ’n kantgordyn of ’n wit tafeldoek in die hand. Jess het my getroumatiseer. Dis hoekom ek tot vandag toe nie gemaklik is in ’n hemp met ’n boordjie nie.

Wat het deur jou gedagtes gegaan toe jy Jessie se troureëlings moes kanselleer?

Daar was nie tyd vir dink nie. Ek sal egter nie ontken dat ek ’n paar planne met Jess gehad het nie.
Voel jy steeds dat tydsberekening die probleem met huwelike is?

Vir ’n getroude man is min dinge belangriker as goeie tydsberekening. Jy moet byvoorbeeld weet presies wanneer jy jou formele T-hemde uit jou aktetas moet haal. As jy te lank wag en hulle hoop ’n bietjie op, maak jou vrou onverwags die tas oop en raak snedig.
Waar sien jy vir jou en Jessie oor twintig jaar?

By mekaar. Mooi naby mekaar. Ek en Jessie en net soveel kinders as waarvoor sy kans sien. Behalwe dogtertjies. In my huis gaan niemand dogtertjies hê nie, want hulle word tieners, en as meisiekinders eers tieners is, is dit ’n ewige gesukkel met rugbykapteins.

Leave a Reply

