VAN WAAR DIE INSPIRASIE: Amper ’n bruid

Wie of wat inspireer vir Magdaleen Walters? Sy vertel …

amper 'n bruid_voorblad_high res

Inspirasie is iets wat maar selde my stories laat gebeur. Gewoonlik skryf ek net die eerste sin en dan ontdek ek ’n heldin, ’n splinternuwe mens wat ek nog nooit voorheen gesien het nie.  Ek kyk wat sy alles aanvang en oorkom en ek skryf dit neer en dan kry ek ’n storie.

Die heldin van Amper ’n Bruid het my letterlik in trane gehad. Sy het baie diep in my hart gekruip. Ek het haar verskriklik jammer gekry op ’n stadium, maar gelukkig vir haar was daar ’n held in die omgewing, ’n gewone man wat ook maar net probeer om die regte ding op die regte tyd te doen en sy geliefdes na die beste van sy vermoë te versorg. Van die soort wat mens maar kan trou, dit sal nooit ’n fout wees nie.

Ek voel wel geïnspireerd wanneer ek ’n mooi Hallmark-fliek gekyk het of mooi musiek hoor, maar daardie inspirasie bring my nie ver nie. Dis daar waar “die tyre die teer strike”, soos Louis Malherbe in onvoorbeeldige Afrikaans gesê het, waar ’n storie vorm aanneem, m.a.w. op my stoel voor die rekenaar.

Leave a Reply

