VAN WAAR DIE INSPIRASIE: Troukoors

Madelein Stoltz vertel waar Troukoors begin het!

troukoors_voorblad_high res

Erika se verhaal het ’n ruk in my kop gebroei voor ek Troukoors begin skryf het. Ek wou ’n verhaal skryf met ’n sterk vroulike karakter en die held wat verlief raak op haar, maar nie weet hoe om haar te kry nie. Verder het ek nie ’n clue gehad wat gaan gebeur nie tot en met die laaste bladsy. Baie lees was die muse vir die verhaal. En die begeerte om te skryf. Ek is ’n regte boekwurm soos jy seker nou kon agterkom.

Leave a Reply

