Leer ken vir Judy Troskie

Ons leer ken vir Judy Troskie, skrywer van Ritme van die nag.

Judy Troskieritme van die nag_voorblad_low res

Koffie of tee? 

Koffie, koffie en nogmaals koffie

images (2)

Wyn of sap?  

Wyn, soet en volrond

Beroep: Boekhouer

Woon in: Phalaborwa

Stokperdjies: Skilder en fotografie

Troeteldiere: Hond

photography-love1

Jy eerste romanse  pas verskyn. Vertel ons bietjie die storie: het jy ʼn oproep of ʼn e-pos gekry? Hoe het jy gevoel? Wat het jy gedoen om die geleentheid te vier? 

My dogter, Cathy-Louise het eerste die e-pos gelees en soos ’n wafferse koringkriek op my afgestorm met die nuus dat Ritme van die nag aanvaar is vir publikasie. Ek was verheug. Elli en Dewald se storie het vlerke gekry want hulle was na maande se swoeg en sweet twee dierbare vriende wat ek moes groet. Daarna het ons ’n glasie vonkelwyn op hulle gedrink.

Waar sonder kan jy nie leef nie? 

Beslis pen en papier, kwaste en verf.

images (1)

Wie is jou drie gunstelingskrywers?

Ena Murray, Leon van Nierop en PG du Plessis

As jy drie mense na ete sou nooi (lewend of dood), wie sal dit wees?  

Leon van Nierop, PG du Plessis en Anna Neethling-Pohl

Wat was die beste raad wat jy oor geskryf ontvang het en van wie?

Moenie melodramaties raak nie − Janie Oosthuysen

Watter boeke kan jy herhaaldelike lees?   

Absoluut geen. Ek is heeltemal  te nuuskierig daarvoor en het ’n geheue soos ’n olifant.

Werk jy tans aan ’n boek? 

Ja tweede manuskrip se herskrywing − Sabander Bruid

As jy vir ’n dag as ’n ander bekende skrywer kan leef, watter skrywer sal dit wees? En hoekom?

Nee, ek verkies my eie paar skoene.

Waarom romanse-genre? Is dit een van jou gunstelinggenre?

Ek glo onwrikbaar dat liefde alles kan oorwin, maak nie saak wat statistieke probeer bewys nie. Romanse is beslis my gunstelinggenre. Ek het op 17 met Mills & Boon kennis gemaak en geweet dit is wat ek eendag wil skryf.

Watter boek/e is op die oomblik op jou bedkassie?

Die Bybel en Verskietende ster van Anna Penzhorn

Verskietende ster

As jy nie ’n skrywer was nie, sou jy … wees?        

Aktrise / Voltydse skilder

In jou volgende lewe sal jy graag ’n … wil wees?     

Skoenlapper

images

Enige wyse woorde of skrywersgeheime vir voornemende skrywers?  

Laat jou karakters hulle eie lewe leef en draf jy net soos ’n skoothondjie, met pen en papier agterna.

Leave a Reply

