Facebook-vriendin: Yolande Fuhri

Yolande Fuhri is ‘n Dina Botha-aanhanger en wat graag vier- of vyfster-boeke herhaaldelik lees. Sy is ook ons Facebook-vriendin vir September.

Yolande Fuhri

Koffie of tee? Koffie

Wyn of sap? Glasie wyn oor ‘n naweek

Beroep: Large Enterprise Account Manager by Vodacom – baie stresvolle werk, so lees gee my die ontspanning wat ek nodig het

Woon in: Gauteng, Oos-Rand, Brakpan

Stokperdjies: ek speel graag ringbal, lees baie en bestee graag tyd met my gesin

Troeteldiere: die kinders het 2 honde and 2 katte

yoln

Wat geniet jy die meeste van lees?

Die stiltetyd, om te vergeet van my sorge en meegesleur te word deur die storie.

As jy enige plek in die land kon bly, waar sou dit wees?

Tsitsikamma of Stellenbosch – beslis hemel op aarde

Wat doen jy graag naweke?

Behalwe huiswerkies, braai ons graag saam met vriende en familie, gaan gereeld op gesin uitstappies, soos bv. Zip line adventures, kabelkarretjies, dieretuine, ens. Ons hou van die buitelewe.

Behalwe romanse, lees ek ook graag …

My Bybel en geestelike leesstof om my kennis te versterk.

Wat is die drie items waar sonder jy nie kan leef nie?

Kontaklense, chemo pille – (Ek is reeds twee keer met borskanker gediagnoseer,  die eerste keer op 35 en tweede keer op 37) en warm water.

Wie is jou gunstelingskrywers is?

Dina Botha, Elsa Winckler, Vera Wolmarans en Elise Keyter

As jy drie mense na ete sou nooi (lewend of dood), wie sal dit wees?

Jean de Villiers, Jan van Riebeeck, Greta Wiid

Watter boeke kan jy herhaaldelike lees?

Enige een van Dina Botha – Boks vol soentjies, Heldergeel dag – Elsa Winckler… ag net almal. Ek gee elke boek ‘n sterre, van hoe goed dit was, ek lees net die 4- en 5-ster-boeke weer.

Heldergeel dag

Watter heldin het  jy onvergeetlik gevind? Wat het haar uitsonderlik gemaak?

Daar is so baie. Gesteelde Soene (Dina Botha) het baie respek vir Danielle – mens kry net nie meer sulke mense wat nie sal swig voor so iets nie, hulle sal alles eerder doen om jou seer te maak – sterk karakter beginsels. Haar stoute skoen (Dina Botha) was ‘n lekker lees boek, die heldin (Vicky) was baie snaaks en ook ‘n sterk heldin wat nie toegelaat het om op haar te trap nie. Ek hou van sterk heldinne wat kan opstaan vir hulself. Engel Sonder Vlerke (Bets Smith) die manier wat die rykmanskind die terugslae hanteer het, is so bewonderend, dat dit mens self soveel leer daaruit. Dit was nou die 2de keer dat ek hom lees, en weereens ‘n 5-ster-boek.

Gesteelde soene Hoeres

Sal jy ooit ‘n boek wou skryf?

O ja, beslis!

Wat sal die boek se naam wees?

Waardevolle oomblikke

Wat sou jou heldin se naam wees? Hoekom?

Klara of Melissa – dis albei mooi en sterk name

’n Held is aantreklik as hy watter eienskappe het?  

Geaardheid, donker netjiese hare, blou oë, mooi glimlag. Hulle is altyd baie aantreklik as hulle mooi liggame het, maar dit is ook nie altyd als nie. Intelligent beslis and suksesvol maar nederig.

In my volgende lewe wil ek ‘n … wees.

Onthaalbeplanner wees, op my eie lodge waar ek troues en konferensies reël en deurvoer.

Aanhaling waarvolgens ek leef, is:

Geloof, Hoop en Liefde.  Dit sien mens deur in donker tye.

Leave a Reply

