VAN WAAR DIE INSPIRASIE: MASKERS

Cynthia Roberston vertel oor die feit agter die fiksie! 

maskers high res

Die idee het gekom van n ware gebeurtenis af – my eie dogter het my ingeskryf op ’n internet-dating site omdat sy so bekommerd was oor my solo-status. Dit was presies soos ek in die begin geskryf het, ek was briesend! En ek het werklik ’n paar baie oulike mans ontmoet, almal net so eensaam soos ek. Maar ai, daar was maar ’n paar vreemdes ook, hoor! Die mans in Maskers is egter fiktief. Daniel se voorkoms is op Peter Strauss gebaseer, en Julia op Cheryl Cole. My karakters het maar altyd ’n paar hang-ups, dit maak hulle vir my net  meer geloofwaardig, want wie van ons is volmaak?

Leave a Reply

