VAN WAAR DIE INSPIRASIE: Dierbare diktator

 Serena Steyn gesels oor die inspirasie agter haar jongste Romanza, Dierbare diktator.

dierbare diktator high res

Die idee het ontstaan toe ek die verhouding tussen my beroepsvrou-skoondogter en my seun, wat self  ʼn senior pos beklee, beleef het. Dit het my laat dink oor die beleef van mekaar se vermoëns in ʼn geesgenoot-verhouding. Die dilemma met Michelle is gebaseer op my waarneming van  ʼn manipulerende bestuurder in haar verhouding met mense. Dioge … is Dioge. ʼn Mooi man bly maar mooi. Voeg twee eetlepels integriteit by en een hart vir mense, en ʼn vrou kan haar eie hart verloor. Laaste, maar nie die minste nie, is enige verhaal wat by my gunstelingplek, die suidkus, afspeel, louter genot om te skryf.

Leave a Reply

