LEER KEN VIR … Juanita Aggenbach

Juanita se eerste Romanza, OP DIE HORISON VER, het hierdie maand by LAPA verskyn en dit is nommer 6 op SA se topverkoperlys!

Sy vertel ’n bietjie  meer van haarself…

Foto van werkspasie

My werkspasie: Wanneer ek skryf sit ek in my slaapkamer op een van twee plekke of voor my spieëlkas langs my klavier en kitaar of in die bed. In die winter wen die bed, maar dit keil my rug op …

Drie items waar sonder ek nie kan leef nie: My Bybel, my handsak met karsleutels in en my gesin (Ek weet hulle is nie ‘n “item” nie maar ek sal verlore wees sonder hulle)

My drie gunstelingskrywers … Annelie Botes, EKM Dido en Chanette Paul

As ek drie mense na ‘n ete (lewend of dood) sou nooi, sal dit wees … My man, ek is mal oor sy geselskap en hy laat my lag. Helen Zille ek sal haar graag as mens beter wil leer ken en Micki Pistorius, die forensiese sielkundige wat van die grootste reeksmoordenaars in Suid-Afrika help vastrek het.

Vyf dinge van myself wat nie in my bio staan nie:

    • Slaap is vir my ‘n wondersoete ding
    • Jy kan my heel waarskynlik omkoop met wine gums.
    • Ek is mal daaroor om alleen te wees en stil te raak.
    • Dekortydskrifte maak my kinderlik opgewonde en ek kan dieselfde tydskrif oor en oor deurblaai.
    • Ons het ’n Maltese poedel met die naam Boeta en hy is die babaseuntjie in die huis.

‘n Proestukkie uit OP DIE HORISON VER verskyn Donderdag!

Leave a Reply

