Passie en ‘n bittermooie liefdesverhaal in Die Ooreenkoms

Ek is vies vir Sophia Kapp. Sommer baie.

 

Maar, helaas, dit is ‘n lekker-vieswees. Die heruitgawe van Die Ooreenkoms, wat in Junie weer by LAPA verskyn het, het my kom oorrompel en wil my geensins met vrede laat nie. Het jy al iemand sien kosmaak met ‘n boek in hand? Sedert Vrydagaand is ek daai iemand.

 

Petronel Cilliers, die heldin in Die Ooreenkoms, is besig om een van my mees gunsteling heldinne te word wat Kapp nog geskep het. Sy is ‘n mens, gevul met swakhede en passie, maar dat sy stylvol is en haar man kan staan, is baie duidelik. Ek geniet haar vreeslik. En dan natuurlik is daar Adam Rossouw, aantreklik, manlik, sterk. Net een swakplek: Petronel.

 

Hulle is pole uitmekaar, tog word Adam Rossouw, lid van Kaapstad se sosiale elite, en Petronel Cilliers, sanger in ’n grot van ’n kroeg, ná ’n nag van passie onherroeplik aan mekaar verbind.

 

Kapp is bekend vir haar menslike stories: haar heldinne is nie perfek nie en haar helde is realisties. En skryf, die mag sy maar. Haar stories takel werklike issues en haar humor keer dat die stories ooit sentimenteel raak.

 

Ek is nou eers halfpad klaargelees, maar ek kan sien dat my bedliggie vannag nog laat gaan bly brand… (Adam. Ek was lanklaas so verlief op ‘n man. Sug.)

 

Kry die boek. Glo my, jy sal net so lekker-vies vir Sophia Kapp wees.

 

Die Ooreenkoms

Leave a Reply

