Rika vertel meer oor Kasteelbruid

KasteelbruidklKasteelbruid het sy ontstaan as gevolg van ’n ou kasteel wat ons eens besoek het. Die baie torinkies, yslike sale, kristalkandelare, en amper koninklike meubels het my klaar gekielie. Hy het wel nie ’n grag om hom gehad nie, maar dit het ek bygevoeg omdat ek wel by ’n ander kasteel so ’n grag gesien het.  Toe ek boonop met een van die meisies kennis maak wat daar werk en sy vertel my sy is besig met haar kennismaand daar, want sy gaan trou met ’n man van Holland wat sy op die internet ontmoet het, het my gedagtes allerhande sirkels gemaak en die storie geplooi soos ek dit sou wou gehad het.

Leave a Reply

