In Junie: Nuut van Rika du Plessis!

Nog ‘n opwindende nuwe boek in Junie. Maak seker om hierdie nuwe werk van Rika ook op jou boekrak te hê!

Kayla se erfenis
Kayla kom op haar bosveld erfplaas aan en is vuur en vlam om groot dinge daar te doen. Sy ontdek egter ‘n indringer op die plaas wat al vir maande daar wegkruip.  Weens sy bos baard herken sy hom nie dadelik nie, maar toe sy hom wel herken, is sy geskok. Hy was haar kunsonderwyser op universiteit en hy het haar – wat erg verlief op hom was – voor ‘n hele klomp studente erg verneder.

10 thoughts on “In Junie: Nuut van Rika du Plessis!

  1. Rika Du Plessis says:

    Dankie, Linelle, maar julle outjies is nog lekker jonk en kan met gemak tot jul my ouderdom het daar verbysteek. Ek het maar in 1995 eers begin skryf. Julle is reeds so vol idees en sprankel behoorlik.

  2. Rika Du Plessis says:

    Sjoe, kry ek nou raas! Skies, Jenny, dit was bietjie woes die afgelope tyd hier. Ons was met vakansie en ek kom nou eers weer behoorlik by. Sal nie weer vergeet nie. Hoop jy geniet Kayla! Groete vir jou ouers.

  3. Jenny says:

    A nee a, tannie Rika, hoekom moet ek op jul lesersblog lees van die nuwe boek wat in Junie verskyn? Tannie moet onthou ek koop al Tannie se boeke en wil graag vooruit daarvan weet. Toemaar, ek raas sommer, sien uit na Kayla se erfenis.

  4. Lise en sus says:

    Hi Rika, dit is lekker om te sien daar is weer ‘n romanza van jou op pad. Ek en my sus sal hom beslis koop. Sjoe, dit is ‘n baie mooi foto op die boek, dit lyk sommer soos ‘n regte heldin.

Leave a Reply

