Fokus op: Linelle Venter

‘n Blistige onderhoud:
EK SAL DIE GELUKKIGSTE PERSOON IN DIE WÊRELD WEES AS:
• Ek is alreeds gelukkig. Elke dag is ’n nuwe uitdaging, ek doen waarvoor ek lief is, ek het wonderlike mense wat my ondersteun en lief het en die son skyn vandag!

LIEFDE IS SOOS ’n BOKS…
• Lietjies. Dit kan partykeer morsig wees en jy moet dit sagkens hanteer, maar kan die soetste, sappigste, lekkerste lekker wees.

EK’S NIKS AS DIT NIE WAS VIR…
• Die wonderlike mense in my lewe en baie harde werk nie.

AS EK VERVEELD IS, …
• …soek ek ’n boek om te lees. Ek kan eenvoudig net nie rondsit en niks doen nie!

VREDE OMRING MY AS…
• …ek in my huis instap, musiek in die agtergrond hoor speel en daar’s geen vuil skottelgoed nie.

WAAR WIL JY OP VAKANSIE GAAN?
• Hierdie jaar is die plan om na Griekeland te gaan. Ek sien baie uit daarna.

WATSE VERRASSINGS IS IN JOU BEURSIE?
• Tandestokkies. Geen dame mag ’n spinasie-glimlag hê nie!

EK KAN REGTIG LEEF SONDER…
• … kleingeestige mense. En natuurlik daardie onnodige ekstra 10 kg.

NIKS, EK HERHAAL NIKS, KOM TUSSEN MY EN MY…
• … oggendkoffie!!!

IS DIE GLAS HALF-VOL OF HALF-LEEG?
• Half-vol.

WAT’S JOU GUNSTELING WOORD?
• Ongekunsteld

MY TROOSKOS IS…
• … kersies of tamaties. Ja, ek weet dis vreemd!

ALLES IN ’N VERHOUDING IS ONDERHANDELBAAR, BEHALWE…
• … respek.

Vir inligting oor Linelle se werk, kliek gerus op haar naam onder SKRYWRS EN BOEKE.

Leave a Reply

