Fokus op: Marietjie Welgens

Ek vind oral ooreenkomste met ons skrywers: Soos Rykie Roux stem ek saam dat dit angswekkend is om jou pedigree te moet uitryg.
Nes Chanette stem ek saam dat Gansbaai, my grootword vakansiedorp waar my ma gebore en getoë is, die wonderlikste plek is. Kleintyd is ons elke jaar van die ou Transvaal af daarheen en het ons, en die plaaslike neefs en niggies, net aangegaan waar ons die vorige jaar opgehou het … geswem in die gety-poel, kaalvoet geloop in die dorp se strate en uitgekamp (nog in tente) by Uilenskraalmond.
Soos Rika du Plessis het ek ook ‘n man aan die dood afgegee (en voor dit ook twee kinders: Elana op die ouderdom van 20 jaar en Johan wat net 23 jare oud geword het.) En ek onthou hoe ek op Riebeeck Kasteel eenkeer ‘n papwiel gekry het en hoe ‘n pragtige jong man die wiel reggemaak het, en my swaer boer nog steeds op Wolseley … en so kan ek aan gaan.
Maar om terug te kom na die biografie: Ek het grootgeword op Roodepoort – die Laerskool Joshua Naude en die Hoërskool Roodepoort. Na skool het ek by die S A Polisie begin werk totdat ek getroud is. Ook maar soos die ander skrywers het ek altoos met ‘n storie in my kop geloop, wat nou, uiteindelik na al die jare plek op papier gevind het.
Die reg en wete dat ek ‘n leser mag wegvoer … weg van al die pyn en teleurstellings van die werklikheid, na ‘n plek waar die liefde alles oorwin, beteken vir my meer as net baie. En my doelwit is om ‘n leser, na sy die boek gelees, te laat terugsit en sug: “Ag, dit was nou nice …”

Kliek gerus op haar naam onder SKRYWERS EN BOEKE om meer oor Marietjie se werk uit te vind.

Leave a Reply

