Fokus op: Alma Carstens

Ek is ’n kaalvoet plaaskind van die weskus in Namakwaland. Na vier jaar in Nairobi, Kenia het ons (dis nou ek, my man, Jacques en ons twee kinders Mornay en Emma) in Julie 2009 na Lilongwe, Malawi verhuis. Ek is ’n dromer wat glo aan romantiese liefde en ewigdurende geluk, daarom het ek ‘n passie vir liefdesverhale. Wanneer ek nie skryf of lees nie, kuier ek graag saam met vriende, kyk flieks en studeer vir ’n graad in tale en letterkunde (met spesialisering in kreatiewe skryfkuns) by Unisa. Ek is ook dol oor reis, rooiwyn, ’n kaggelvuur, sagte reën en die see.
Kliek op haar naam onder SKRYWERS EN BOEKE om meer oor Alma se werk uit te vind.

Leave a Reply

